Založ si blog

Archív: jún, 2010

Milí muži! Ste pripravení?

Napriek tomu, že nemám rada podceňovanie žien v žiadnej z pozícií, ktoré zastávajú a nižšie ohodnotenie za rovnakú, ba často až náročnejšiu prácu ma dostáva takmer do varu, nie som feministka. Nie, nie som. Nemám rada ženy, ktoré kvôli kariére a rovnocennej až rovnocennejšej pozícii s mužmi zahodia všetku svoju ženskosť a skrývajú sa za slovíčko […]

Pokračovanie článku

prchavé popoludnie

Prstom pomaly postrkujem píšťalku a perami si pískam. Postrieľať! Pištím prenikavo … Pero píšuc poém plné pary parí. Prasklina v prízemí previnilo puká do periférnej priepasti plešivinou poškvrnených podlaží. Prášky proti plynatosti pnú previnilým pocitom plaché prsia […]

Pokračovanie článku

mačacie manévre a hradné strašidlo

Aktuálne neakútno sem, akútne neaktuálno tam. Spala by som, až by sa hory v zime zelenali (čistý listnáč), i komáre by z toho odfukovania boli celí vedľa a prestali ma zožierať za živa. Dnes som, ako keby som sa zrazila s kamiónom mačiek, bo naša mačka si dnes povedala tesne po štvrtej ráno, že práve nastal čas prísť nám ukázať svoje úžasné mladé, […]

Pokračovanie článku

Kto za to môže?

Viete my Slováci sme fakt na vylepenie na nástenku. Na výstrahu iným národom. Prečo to hovorím? No pozrite sa na to, máme po voľbách, a je síce prirodzené, aby si sme bránili každý svoj postoj a názor na vec, to je dobrý jav, ale toľko negativizmu, čo v nás je, je až neuveriteľné. Ak to navyše spojíme s lenivosťou, ktorá nám nedovolí niečo urobiť ale len […]

Pokračovanie článku

Intro

Dobrý deň, dlho som váhala, či sa pripojiť do tohto pravdo(i)vého chumľa diskutérov, blogerov a iných podobných príbuzných. Teda váhala, ani moc neváhala, vcelku som sa sem vôbec nechystala, som trochu konzervatívna a ani nábytok v obývačke často nepresúvam, však človek mieni, technika a národ okolo nej mení Konečné rozhodnutie bolo v prvom rade podmienené […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

petrusha

Nič nie je také, ako vyzerá, nič nevyzerá tak, aké to je, a tak dovoľte ma zastaviť sa a nastaviť trochu pokrivené zrkadlo orámovené štipkou irónie a kávovou lyžičkou čierneho humoru. Nech žijeme!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14453x
Priemerná čítanosť článkov: 1606x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy