Založ si blog

mám malú otázku ohľadom tohto blogu

Tak som ti tu jedného pekného dňa urobila blog.

Nie je to ani tak dávno.

Keďže začalo leto a nejaké tie dovolenky a frmol okolo domu, tak som sem chodila len sporadicky, až som prišla a zistila, že nejde pridávať komentáre pod text, ale človek sa musí zaregistrovať i na debatu, aby to bolo „jendoduchšie“.

Povedala som si, no dobre oukej, tak veď forma ako forma, že?

A teraz pozerám že – 

Od 15. septembra bude na debate povinná autorizácia štandardnou SMS správou. Autorizujte sa už teraz

Zostáva Vám 16 dní

Nebude treba za pár dní k tomu, aby som si pridala komentar pod svoj blog aj psychologické vyšetrenie, výpis z registra trestov a otlačky prstov?

 

Vie mi to niekto vysvetliť?

 

Ďakujem vopred za utrasenie mojej neznalosti do správnej formičky.

o starom kamení, ktoré nás nezmení (všetkých)

23.08.2010

Kam kráčaš človek z kameňa? Kam mieriš? Čujem hlas. Kam kráčaš? Veď ťa nemenia, len tvoria pod obraz! * A tak nám na jednom konci republiky stavajú za mnohé prostriedky monumenty dejín, s ktorými si nikto tak nejako nevie rady a na druhej strane si iní nevedia rady, ako [...]

Rozprávka o Európskej únii.

07.07.2010

Bola raz jedna Európska únia. Keď bola ešte malým dieťatkom, tak bola vcelku šikovná a ambiciózna s veľkými plánmi a bolo do nej vkladaných veľa nádejí. Ale ako tak dospievala, zisťovala, že svet nie je len ilúziou spradenou zo siete detských snov, ale že len jedna veľká špekulácia zosnovaná mocenskými nárokmi a pravidlami ulice a džungle, oko za oko, euro za [...]

Kaviarenské obrázky

01.07.2010

Vsaď sa! Šepkám do papierového vrecka. Že neskočí? A vrabec bez ohľadu na to, čo si myslím Neskočil! Čo si si myslel? Vtáky predsa lietajú! * Polepená kobercovou páskou z predobedného pokecu vo vreckách hľadám guľôčkové pero aby som si mohla zapísať tvoje číslo a vzápätí ho spokojne stratila. Čísla strácam. Musím, keď už zabúdam [...]

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

petrusha

Nič nie je také, ako vyzerá, nič nevyzerá tak, aké to je, a tak dovoľte ma zastaviť sa a nastaviť trochu pokrivené zrkadlo orámovené štipkou irónie a kávovou lyžičkou čierneho humoru. Nech žijeme!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14355x
Priemerná čítanosť článkov: 1595x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy