mám malú otázku ohľadom tohto blogu

30. augusta 2010, petrusha, Nezaradené

Tak som ti tu jedného pekného dňa urobila blog.

Nie je to ani tak dávno.

Keďže začalo leto a nejaké tie dovolenky a frmol okolo domu, tak som sem chodila len sporadicky, až som prišla a zistila, že nejde pridávať komentáre pod text, ale človek sa musí zaregistrovať i na debatu, aby to bolo „jendoduchšie“.

Povedala som si, no dobre oukej, tak veď forma ako forma, že?

A teraz pozerám že – 

Od 15. septembra bude na debate povinná autorizácia štandardnou SMS správou. Autorizujte sa už teraz

Zostáva Vám 16 dní

Nebude treba za pár dní k tomu, aby som si pridala komentar pod svoj blog aj psychologické vyšetrenie, výpis z registra trestov a otlačky prstov?

 

Vie mi to niekto vysvetliť?

 

Ďakujem vopred za utrasenie mojej neznalosti do správnej formičky.