Založ si blog

Intro

 

Dobrý deň,

 

dlho som váhala, či sa pripojiť do tohto pravdo(i)vého chumľa diskutérov, blogerov a iných podobných príbuzných.

Teda váhala, ani moc neváhala, vcelku som sa sem vôbec nechystala, som trochu konzervatívna a ani nábytok v obývačke často nepresúvam, však človek mieni, technika a národ okolo nej mení

Konečné rozhodnutie bolo v prvom rade podmienené potrebou sa o svoj názor, ak chcem rečniť, podeliť a ak vidím, že do starého hniezda prídu na návštevu dvaja, či traja a z toho ich päť mlčí, o delení nemôže byť ani reči.

 

(mám tu koláč, podarujem – celý, alebo vymením – za rezeň)

 

Navyše to vcelku dokoná napriek narastajúcemu teplu i neustále mrznutie stránky a máte to ako štupeľ do hlásnej trúby.

Podnet k rýchlemu ústupu.

A tak som tu. To ste radi, čo?

(náhodou, aj v ponorke majú nejakú tú vodu!)

 

Každopádne ďakujem, ďakujem, transparenty pokojne spracte, lepšia nikdy nebudem – kto už sa ako cynik a nedôvera v dverách narodí, toho vylieči až zubatá a aj to s potrebou ísť k zubárovi objednať si novú protézu. A to mi verte si i ona ešte chvíľku rozmyslí, pretože jej vraj vôbec neplatí poistenie.

 

Ešte by som rada pripísala i pár upokojujúcich slov o našej svetlej budúcnosti v novo nastavenom politickom (kto vie, aké vlastne nakoniec bude) spektre, ale ako pozerám, to tu  zvládajú iní a tak si to nechám až na lepšie svetlejšie časy.

 

Takže zatiaľ vítam a želám pekný deň.

mám malú otázku ohľadom tohto blogu

30.08.2010

Tak som ti tu jedného pekného dňa urobila blog. Nie je to ani tak dávno. Keďže začalo leto a nejaké tie dovolenky a frmol okolo domu, tak som sem chodila len sporadicky, až som prišla a zistila, že nejde pridávať komentáre pod text, ale človek sa musí zaregistrovať i na debatu, aby to bolo „jendoduchšie“. Povedala som si, no dobre oukej, tak veď forma ako forma, [...]

o starom kamení, ktoré nás nezmení (všetkých)

23.08.2010

Kam kráčaš človek z kameňa? Kam mieriš? Čujem hlas. Kam kráčaš? Veď ťa nemenia, len tvoria pod obraz! * A tak nám na jednom konci republiky stavajú za mnohé prostriedky monumenty dejín, s ktorými si nikto tak nejako nevie rady a na druhej strane si iní nevedia rady, ako [...]

Rozprávka o Európskej únii.

07.07.2010

Bola raz jedna Európska únia. Keď bola ešte malým dieťatkom, tak bola vcelku šikovná a ambiciózna s veľkými plánmi a bolo do nej vkladaných veľa nádejí. Ale ako tak dospievala, zisťovala, že svet nie je len ilúziou spradenou zo siete detských snov, ale že len jedna veľká špekulácia zosnovaná mocenskými nárokmi a pravidlami ulice a džungle, oko za oko, euro za [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

petrusha

Nič nie je také, ako vyzerá, nič nevyzerá tak, aké to je, a tak dovoľte ma zastaviť sa a nastaviť trochu pokrivené zrkadlo orámovené štipkou irónie a kávovou lyžičkou čierneho humoru. Nech žijeme!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14491x
Priemerná čítanosť článkov: 1610x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy